פנגו+: ירידה של 8% בהפעלת חניות כחול לבן ברחבי הארץ

שלום בידרמן No Comments on פנגו+: ירידה של 8% בהפעלת חניות כחול לבן ברחבי הארץ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאז תחילת המבצע, נרשמה ירידה של 8% בהפעלת חניות בכחול לבן בכל רחבי הארץ, כך לפי נתוני פנגו+, משבוע תחילת המבצע 7-14.7 לעומת השבוע שקדם לו 29.6-6.7.

מובילות את הירידה בת ים (עם ירידה מקומית של 72% בהשוואה לשבוע הקודם למבצע), אשדוד (ירידה של 68%) ראשל"צ וב"ש (ירידה של 54%).

רועי אלבז, מנכל פנגו+: "בימים כאלה, הירידה בהפעלת חניות בכחול לבן מובנת מאליה. התושבים בערים המופגזות מעדיפים להישאר בקרבת מרחבים מוגנים וממעטים להסתובב ברחובות. הם דוחים את הסידורים במקומות שאינם מוגנים לתקופות רגועות יותר. בבת ים החניה היא בעיקר בחוף הים וניכר כי אנשים מגיעים פחות לחוף הים בתקופה זו. כולי תקווה כי המצב יחזור לשגרה בהקדם, והחרדות שכולנו עוברים, יפוגו".

ישנן ערים בהן עלה דווקא מספר הפעלות החניה. אלה הערים שנמצאות הרחק מקו העימות הדרומי. בראשן נמצאת טבריה עם עליה של 6% בהפעלת חניות בכחול לבן. עלייה זו נובעת, ככל הנראה בשל רצונם של ישראלים רבים לקחת הפוגה מהמצב המתוח באזורים שקטים יותר בארץ ולנצל את העונה החמה על חופי הכנרת. אחריה נתניה, עם עלייה של 2% בהפעלות החניה בשבוע הלחימה.

גם זמן החנייה התקצר בכל רחבי הארץ. מוביל את הירידות בזמן החניה הוא אזור ים המלח, בו התקצר זמן החניה מ-116 דקות בממוצע ל-95 דקות (ירידה של 22%) . אחריו עכו, שירדה ל98 דקות בממוצע, מזמן חנייה ממוצע של 109 בשבוע שקדם למבצע (ירידה של 10%). סוגרת את הרשימה כרמיאל, שאירחה בשבוע הראשון למבצע את פסטיבל המחולות השנתי. זמן החניה התקצר, בשל המאורעות, מ129 דק' בממוצע, ל-120 דקות בממוצע (ירידה של 8%).

החניונים באזור המרכז, למרות שרובם תת קרקעיים, הצטרפו אף הם למגמת הירידה הארצית במספר החניות: הם ספגו ירידה של 14% בקירוב.



0 תגובות